Zoeken Vraag het forum

Pijn in borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Hoi John,

Even een vraag. Vanmorgen moest ik schimmel in de keuken verwijderen met een schimmelverwijderaar. Ik had aan alle voorschriften voldaan deur open handschoenen aan bril op momdmasker op. Alleen nu merkte ik na het sprayen dat ik hoe dan ook toch dat spul in adem omdat ik onder de aanrecht moest zijn in een hoek. Nu ieder keer andere kant ingeademd en gaan schoonmaken.

Ik kreeg op een gegeven moment korte pijn prikkels op beide borsten. Nu was ik natuurlijk al bekend met stress en angst klachten. Die ik toen overigens niet had. Dus ik liet het links liggen. Nu heb ik daar de hele dag last van gehad en ook een vervelend hoestje. Heb ook het gevoel dat ik nog steeds dampen in adem wat overigens niet kan heeft de hele dag ook staan luchten.

Verder heb ik lichte hoofdpijn en voel me grieperig ook 37.8 graden ben ik nu. Koude rillingen en een heel warm hoofd.

Is dit gewoon griepje of komt het toch door die schimmelreiniger.

15 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ii denk niet dat het van de schimmel reiniger is.

Reageren
    Joris

Ik ben nog wat vergeten te zeggen. Ik had daarna nog laminaat gelegd en met decoupeerzaag gewerkt dat wel zonder mondkapje is niet slim weet het. Doe ik ook niet meer zonder.

Zou het daarvan wel kunnen

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wel voor wat irritatie zorgen, maar ook daar zullen de klachten niet van zijn

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat er eerder met het schoonmaken iets mis is gegaan met de manier van ademen. En dan ga je hyperventileren

Reageren
    John (moderator)

Je temperatuur is overigens heel normaal bij dit weertype

Reageren
    Joris

Dank voor je antwoorden. Ik voel met wel grieperig heel koud etc. Maar goed ik ga dan uit van groepsapp verschijnselen.

😅

Reageren
    John (moderator)

Ik neem aan dat je griep bedoeld

Reageren
    Joris

Ja dat bedoel ik griep 🤧

Reageren
    Joris

Ik had vanmiddag de huisarts gebeld tijdens telefonisch spreekuur en mijn situatie van uitgelegd. Ik heb namelijk vandaag nog steeds een kriebel/irritatie in mijn keel en een hoest alsof er stof in me keel zit. Verder ook nog steeds pijnprikkels over beide borsten.

De huisarts had het erover dat ik waarschijnlijk een irritatie van mijn longen/luchtwegen heb opgelopen.

Wat ik vergeten ben te vragen is hoelang duurt zoiets ongeveer. Weet jij dat John?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen.. dat kan voor iedereen anders zijn

Reageren
    Joris

Nog 2 vragen:

Wat kan ik er zelf aan doen om het goed te laten genezen?

Kan het ook zijn dat ik een longontsteking heb opgelopen door gisteren?

Reageren
    John (moderator)

Een longontsteking zou de huisarts wel hebben opgemerkt. Bovendien krijg je daar dan ook koorts bij

Reageren
    Joris

Ik denk dat de huisarts gelijk heeft. Ik voel mij wat mijn longen betreft een stuk beter.

Reageren
    Joris

Het heeft zich inmiddels ingeruild voor spanningshoofdpijn op links en vervolgens superklachten en verdoofd gevoel in neus en lip op rechts allemaal. Waardoor ik natuurlijk in de stress schiet en bang ben voor een beroerte. Zit hier alweer  4 uur in.

en als klap op de vuurpeil voel ik net weer een raar gevoel achter mijn linkerborst. Ik voelde iets geks bij mijn hart. Soort rare beweging. Vervolgens opgemeten en deze is gewoon regelmatig en hartslag van 57.

wordt echt gek van allemaal

Reageren
Reageer op: Pijn in borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.