Pijn in borsten

"/> Pijn in borsten - Medische Forum - Dokter.nl

Pijn in borsten

Hoi John,

Even een vraag. Vanmorgen moest ik schimmel in de keuken verwijderen met een schimmelverwijderaar. Ik had aan alle voorschriften voldaan deur open handschoenen aan bril op momdmasker op. Alleen nu merkte ik na het sprayen dat ik hoe dan ook toch dat spul in adem omdat ik onder de aanrecht moest zijn in een hoek. Nu ieder keer andere kant ingeademd en gaan schoonmaken.

Ik kreeg op een gegeven moment korte pijn prikkels op beide borsten. Nu was ik natuurlijk al bekend met stress en angst klachten. Die ik toen overigens niet had. Dus ik liet het links liggen. Nu heb ik daar de hele dag last van gehad en ook een vervelend hoestje. Heb ook het gevoel dat ik nog steeds dampen in adem wat overigens niet kan heeft de hele dag ook staan luchten.

Verder heb ik lichte hoofdpijn en voel me grieperig ook 37.8 graden ben ik nu. Koude rillingen en een heel warm hoofd.

Is dit gewoon griepje of komt het toch door die schimmelreiniger.

Reageer

Ii denk niet dat het van de schimmel reiniger is.

Reageer

Ik ben nog wat vergeten te zeggen. Ik had daarna nog laminaat gelegd en met decoupeerzaag gewerkt dat wel zonder mondkapje is niet slim weet het. Doe ik ook niet meer zonder.

Zou het daarvan wel kunnen

Reageer

Dat kan wel voor wat irritatie zorgen, maar ook daar zullen de klachten niet van zijn

Reageer

Ik denk dat er eerder met het schoonmaken iets mis is gegaan met de manier van ademen. En dan ga je hyperventileren

Reageer

Je temperatuur is overigens heel normaal bij dit weertype

Reageer

Dank voor je antwoorden. Ik voel met wel grieperig heel koud etc. Maar goed ik ga dan uit van groepsapp verschijnselen.

😅

Reageer

Ik neem aan dat je griep bedoeld

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ja dat bedoel ik griep 🤧

Reageer

Ik had vanmiddag de huisarts gebeld tijdens telefonisch spreekuur en mijn situatie van uitgelegd. Ik heb namelijk vandaag nog steeds een kriebel/irritatie in mijn keel en een hoest alsof er stof in me keel zit. Verder ook nog steeds pijnprikkels over beide borsten.

De huisarts had het erover dat ik waarschijnlijk een irritatie van mijn longen/luchtwegen heb opgelopen.

Wat ik vergeten ben te vragen is hoelang duurt zoiets ongeveer. Weet jij dat John?

Reageer

Moeilijk te zeggen.. dat kan voor iedereen anders zijn

Reageer

Nog 2 vragen:

Wat kan ik er zelf aan doen om het goed te laten genezen?

Kan het ook zijn dat ik een longontsteking heb opgelopen door gisteren?

Reageer

Een longontsteking zou de huisarts wel hebben opgemerkt. Bovendien krijg je daar dan ook koorts bij

Reageer

Ik denk dat de huisarts gelijk heeft. Ik voel mij wat mijn longen betreft een stuk beter.

Reageer

Het heeft zich inmiddels ingeruild voor spanningshoofdpijn op links en vervolgens superklachten en verdoofd gevoel in neus en lip op rechts allemaal. Waardoor ik natuurlijk in de stress schiet en bang ben voor een beroerte. Zit hier alweer  4 uur in.

en als klap op de vuurpeil voel ik net weer een raar gevoel achter mijn linkerborst. Ik voelde iets geks bij mijn hart. Soort rare beweging. Vervolgens opgemeten en deze is gewoon regelmatig en hartslag van 57.

wordt echt gek van allemaal

Reageer
Reageer op: Pijn in borsten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif