- Anthony24 mei 2021 om 17:38
Hallo,
Sinds 4 maanden ben ik op zoek naar de oplossing van een longprobleem. Is er iemand die dit ziektebeeld herkent?
Pijn in de borststreek, vooral op één specifieke plek. Voelt aan als een ‘wonde’
Zwaar gevoel op de longen
Hoesten enkel na fysieke inspanning
Gezwollen lympheklieren, vooral onder de armen
Lichte misselijkheid die komt en gaat
Vermoeidheid, veel slapen, zwakke spieren
Gewichtsverlies
Nachtzweten
Verstopte neus
Brandend gevoel in de keel dat komt en gaatIk heb heel wat testen gedaan, bloedonderzoek, X-ray, CT-scan maar er komt niets abnormaals aan het licht.
Dit is het alvast niet:
HIV
Corona
Mycoplasma pneumoniae
Bof
CMV
Chlamydia / Gonnorhea
TBC
Eppstein-Barr
SarcoidosisIk hoop dat iemand dit herkent want ik ben ten einde raad :/
Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 mei 2021 om 17:43Heb je veel stress/spanningen of angsten?
Reageren
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/hyperventilatietest/H.J11 juli 2021 om 19:40Ik herken dit te veel stress, zorg voor genoeg rust gezond eten en extra magnesium
ReagerenHALLOO17 december 2024 om 22:22GOEDENAVOND , IK ZIE DAT DEZE FORUM AL EVEN GELEDEN IS. MAAR TOCH HOOP IK DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN. IK HEB SINDS 2 DAGEN EEN SOORT DRUK OP MIJN LONGEN ALSOF ZE HELEMAAL VOL ZITTEN. DAARBIJ HEB IK OOK SLIJM IN DE LONGEN , MAAR DE SLIJNPRODUCTIE IS ZO LAAG DAT IK NIET MOET HOESTEN ETC. TOCVH VOELT DIT EEN BEETJE APPART STRAKJES WAS IK OOK BENAUWD EN HEB EEN SOORT PIJN .( IK ROOK WEL AL 4 JAAR) . WEET IEMAND WAT DIT KAN ZIJN?
Reageren
MET VRIENDELIJKE GROET RICKHALLOO17 december 2024 om 22:23BEN TROUWENS NIET VERKOUDEN OFZO NIKS MOET OOK NIET HOESTEN ALLEEN PIJN EN BENAUWD
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2024 om 14:25Stop met roken en ga met de klachten naar de huisarts !
Reageren