Zoeken Vraag het forum

Verf spuitbus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Vanochtend heb ik een kastje gespoten met verf uit een spuitbus. Dit duurde ongeveer twintig minuten. Ik heb dit buiten gedaan, zo veel mogelijk bovenwinds maar ook een klein stukje tegen de wind in. Ik had een mondkapje op, maar zo’n niet-medische. Wel zoveel mogelijk m’n adem ingehouden tijdens het spuiten, maar ik rook af en toe wel de verf.

Nu heb ik achteraf wat spijt hiervan, want ik las dat je van inademing van de spuitnevel schade kunt ondervinden. Ik heb iets prikkende slijmvliezen in neus en keel, verder nergens last van. Is dit erg schadelijk? Moet ik bang zijn voor schade aan mijn longen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal onder de omstandigheden die je beschrijft geen probleem zijn

Reageren
Reageer op: Verf spuitbus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.