- Bruinsma5 mei 2017 om 00:09
Hallo iedereen,
Na een weekje flinke neusverkoudheid is bij mij sinds een aantal dagen een flinke hoeveelheid aan hoestbuien ontstaan. Normaal niet iets om je zorgen over te maken, maar het verloop is nu toch wel heel anders dan dat ik gewend ben…
Na eerst wat licht gepiep bij inademen wat na een kleine hoestbui verdween ben ik nu flink aan het gieren bij in en uitademen. Hierbij moet ik, na inademen, op momenten behoorlijk flink hoesten, waarbij in sommige gevallen wat slijm (wit en groen) omhoog komt. Het gieren gaat hierdoor echter niet weg….
Ik kan niet zeggen dat ik benauwd ben, ook niet vermoeid of slapeloos, eet goed, maar heb wel een flinke loopneus en de hoestbuien ontstaan voornamelijk in de avond en ochtend. Overdag heb ik er nauwelijks last van, maar dit zou kunnen komen omdat ik er dan niet zo op let.
Koorts heb ik niet, hooguit een beetje verhoging wat door deze verkoudheid zou kunnen komen….
Nu heb ik echter nog nooit zoiets gehad en kan ook niet direct alle klachten plaatsen bij 1 enkele aandoening via bijvoorbeeld een symptomenchecker…
Als dit morgen nog zo is (anderhalve week deze klachten) dan ga ik denk ik maar eens een afspraak bij de huisarts maken…
Herkennen jullie deze klachten?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 mei 2017 om 00:23Dat kan een luchtweginfectie zijn. Ga toch maar eens even naar de huisarts.
Reageren