- Annelies9 februari 2017 om 20:07
Net kwam ik van mijn ouders met mijn dochter. Door de kou nog even snel snel naar de winkel. Ondertussen voel ik dan een gek gebonk soms tussendoor op hoogte van mijn maag en borst…maar geen hartkloppingen.
Eenmaal thuis merk ik dat ik heeeel diep inadem en een raar gevoel heb bij mijn longen. Nu 3 uur later hou ik dat gevoel. Ik moet mezelf ook dwingen om rustig niet te diep te ademen. Maar merk dat ik dat nog automatisch doe.
Dus net of ik adem tekort kom zodat ik diep in adem maar… ik kom geen adem tekort. Ook veel zuchten en wat verder uitademen. Maar die pijnlijke plek bij longen blijft.
Wat is dat? Hyperventilatie?
4 reactiesReagerenAnnelies9 februari 2017 om 20:09Daarbij komt ook dat ik het meer voel zodra ik praat en actiever doe.
ReagerenJohn (moderator)
9 februari 2017 om 20:29Het zou hyperventilatie kunnen zijn…
ReagerenAnnelies9 februari 2017 om 23:47Haha ja ik weet dat het dat zou kunnen zijn. Maar ik heb verder niet de symptomen er van. Het was net wat op de achtergrond maar toen ik opstond om mijn bed in te gaan begon t na een paar keer op en neer lopen weer en kreeg het plots ook heel warm. Diepe ademhaling… zuchten… nare vervelende pijn in mijn borst of tussen schouderbladen.
ReagerenJohn (moderator)
10 februari 2017 om 00:47Diepe ademhaling… zuchten… nare vervelende pijn in mijn borst of tussen schouderbladen. net of ik adem tekort kom zodat ik diep in adem maar
Dat zijn wel typische klachten hoor…
Reageren