- Anoniem11 juli 2016 om 10:05
Mijn dochter van 2 heeft water wratjes, nu heb ik dode zeezout gehaald en ipv in bad te doen gewoon in een kan met water (halve liter) en 4 eetlepels dode zeezout. Nou is mijn vraag toen ik ging deppen met watjes er ging er 2 kapot en bloeiden een beetje, is dat normaal of word tt dan juist erger? Antwoord zSm aub!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juli 2016 om 10:13In principe moet je aan incidentele waterwratjes helemaal niets doen. Ze gaan vanzelf weer weg. Daarnaast bloeden waterwratjes eigenlijk niet. Dus het is nog maar de vraag of het dat ook werkelijk zijn. het vocht uit een waterwratje is erg besmettelijk. Dus uitbreiding is dan mogelijk. Als er meer bultjes verschijnen ga dan even naar de huisarts
ReagerenAnoniem11 juli 2016 om 10:21Tt lijken op wratjes maar ze heeft er best veel en ze willen niet van zelf weg gaan. Maar ben nog 1 vraag vergeten. Hoeveel moet ik in t badje gooien als ik haar daarmee wil wassen ipv deppen. (Bedankt voor uw vorige reactie)
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2016 om 10:26Zeezout gaat hier echt niet aan helpen…het bloeden van de wratjes zit mee een beetje dwars. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken…
1 eetlepel in het badje is meer dan voldoende
Reageren