- Anoniem18 juni 2016 om 22:55
Beste
Mijn zoontje is nu 4 maanden oud en is op 6 weken geopereerd aan een pylorusstenose, maar ik ben nog steeds bezorgd.
Ik heb niet echt het gevoel dat het overgeven zoveel verbeterd is, het is niet meer met grote bogen dat hij overgeeft maar hij heeft wel nog altijd veel over, zoveel dat hij eigenlijk een hele dag een bavet moet dragen want anders moet ik hem altijd andere kleertjes aandoen.
Ik heb dit al besproken met de kinderarts maar ze neemt mij niet echt serieus, ze denkt dat ik overdrijf en dat het probleem wel zal over gaan.
Gelukkig blijft hij wel goed bijkomen maar toch ben ik bezorgd, het kan voor hem toch ook niet plezant zijn om alsmaar te moeten overgeven.
Is er iemand dit dit ook heeft voorgehad of iemand die tips geeft, want ik weet het niet meer, ben ik echt te bezorgd of zou ik naar een andere kinderarts gaan?1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 juni 2016 om 22:58Je kunt in principe altijd voor een second opinion naar een andere kinderarts. Ga dan wel naar een universitair zieken huis…
Reageren