Zoeken Vraag het forum

moet ik me zorgen maken?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • moedertje79

gisteravond bracht ik mn 4 jarige dochter naar bed.
    papa riep nog door de babyfoon vanaf eneden weltruste waar ze van schrok omdat het nogal hard klonk..
    maar daarna ging ze lekker slapen, althans dat dacht ik.
    na 15 minuten staat ze beneden, beetje huilerig in de gang.dus ik roep ze de kamer in en vroeg wat er aan de hand was. ze wilde het vertellen maar ik kon het gewoon echt niet verstaan! ze kwijlde heel erg. Dit was echt even eng om te zien… ik vroeg haar om even goed te praten maar dit lukte niet.
    na een paar minuutjes bij me op schoot te hebben gezeten ging het wel weer en wilde ze naar bed.
    wij naar boven,daar bleek dat haar bed ook helemaal onder de natte plekken zat.
    ze is toen wel weer gewoon gaan slapen en ik ben vannacht een paar keer weesten kijken bij haar maar er was niks aan de hand.
    heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

4 reacties
    Reageren
    Kimmie

Had ze gespuugd? Rook het zuur?!

Reageren
    moedertje79

nee ze heeft niet gespuugd

Reageren
    Nina

Hallo, houd je kindje even goed in de gaten. Mocht het nou weer gebeuren, bel dan de huisarts. misschien was ze gewoon slaapdronken?

Groet Nina

Reageren
Reageer op: moet ik me zorgen maken?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.