Zoeken Vraag het forum

Bultjes op hand en wang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liedje88

Mijn zoon van 6 heeft allemaal bultjes op hand en wang, wat kan dit zijn? Hij is niet bekend met allergieën of iets dergelijks, speelt veel buiten heb het 1x eerder gezien op zijn wang en dat is vanzelf weg gegaan, maar was minder erg als nu. Algehele gezondheid is en lijkt goed. De bultjes jeuken niet branden niet zo zijn er gewoon. Wat kan het zijn?

6 reacties
    Reageren
    Liedje88

Hier de foto

Reageren
    Liedje88

En nog een

Reageren
    Liedje88

Dit was van even geleden, wat vanzelf weer weg is gegaan.

Reageren
    Suus

Persoonlijk zou ik even de foto’s naar de huisarts sturen, zodat die kan bepalen of je even langs zou moeten komen als hij er weer last van blijft houden of het op een later moment weer krijgt.
    Dan krijg je advies van een arts, ipv mensen op een forum, die goedbedoeld een gokje wagen.
    Als ik dat nu doe, zou ik zeggen toch een allergie, als het iets is wat spontaan opkomt en spontaan weer weg trekt.

Reageren
    Koning

Hi, Dit bericht is al van lang geleden maar hebben jullie ooit ontdekt wat dit was? Mijn zoon heeft namelijk precies hetzelfde en ook op hand en wang

Reageren
    Natascha

Als iemand weet wat het was hoor ik het ook graag

Reageren
Reageer op: Bultjes op hand en wang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.