Zoeken Vraag het forum

Kleuter heeft ineens veel grote wonden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ongerustje

Mijn zoon van 5 heeft sinds ongeveer een week een grote wond op zijn vinger, daarna kwam er 1 bij (was eerst een klein blaartje) op zijn grote teen die bijna zijn hele teen aan de bovenkant en bijna de hele zijkant bedekt. En nu vandaag ontdekte ik nog een grote van ongeveer 3 cm doorsnee op zijn knie en 1 van ongeveer dezelfde grootte op zijn onderarm. Met de eerste 2 ben ik naar de huisarts geweest (had er 1 in opleiding) en hebben we een antibioticazalf meegekregen. Die gaan nu een stuk beter. Maar omdat die grote wonden nu zo snel opkomen begin ik bijna bang te worden dat het mogelijk een andere oorzaak hebben? Ze zijn (waren) allemaal ontstoken. Moet ik hiermee weer naar de huisarts of stel ik me aan?

Alvast bedankt!!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou daar in ieder geval wel mee naar de dokter gaan

Reageren
Reageer op: Kleuter heeft ineens veel grote wonden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.