- Anoniem12 juni 2016 om 20:30
Hey,
Ik ben een meisje van 16. Ongeveer twee en een halve week terug wou ik over een hekje klimmen bij mij in de tuin, dit is vaan gaas (van dat metalen). En mn been ging er niet goed overheen waardoor mijn linkervoet op het hekje kwam. ( zijkant grote teen, net voordat de voet begint)
Het is maar een klein wondje (3 millimeter breed en nog geen cm lang) , maar hij gaat niet dicht.(Er vormt zich geen korstje)
Er komt doorzichtig wondvocht uit, de ene keer meer dan de ander. En de huid er om heen (tot 1 centimeter van het wondje) is rood en gevoelig als je er zachtjes op duwt.En ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, want het duurt wel heel lang voordat hij dicht gaat. En vind het ook een beetje een dom klein wondje om mee naar de huisarts te gaan.
Is het misschien toch iets om mee naar de huisarts te gaan?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 20:32Het is ontstoken dus ik raad je aan om morgen toch even naar de huisarts te gaan
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 20:43Hmm, toch wel huh?
Denk dat ik morgen maar eens langs het spreekuur ga dan.Nog een vraagje.
Reageren
Wanneer ik mijn nek naar links buig, kan ik aan de rechterkant van mijn nek een bultje voelen die ik een beetje heen en weer kan bewegen. Dit is neem ik aan een lymfeklier. En die zit er al weken, al voor dat wondje.
Maar kan het trage helingsproces in verband staan met de ietwat vergrote lymfeklier?John (moderator)
12 juni 2016 om 20:52Dat is niet erg waarschijnlijk
Reageren