Zoeken Vraag het forum

Ik vraag het hier maar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zoon van 15

kortom het volgende: zoon kwam thuis met natte broek. Hij had het net niet kunnen halen. Hij schaamt zich erg en begrijpt best dat hij voortaan eerder even moet stoppen met basket om naar de wc te gaan, dus daarmee is het volgens mij klaar.Belt kort daarna moeder van vriend die erbij was, dat hij naar de dokter moet en er van alles nagekeken moet worden. Ik heb uitaard geen zin om het met vriendinnen en andere moeders te bespreken, dus dacht ik vraag het hier wat nu wijs is.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waar mensen zich soms mee bemoeien….

Je moet helemaal niks doen. Het is gewoon een ongelukje dat kan gebeuren. Niets meer en niets minder. Hoe meer aandacht je hieraan gaat besteden, hoe vervelender het voor je zoon wordt. Als het vaker voor gaat komen, dan is wellicht goed om naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Dat dacht ik nou ook!!!  Die vriend wist toch hoe erg hij moest en gaat dan aan zijn moeder vertellen dat hij in zijn broek plaste?? En zij zal het wel goed bedoelen, maar misschien had hij wel niets gezegd en zijn broek in de wasmachine gestopt…..had ik best normaal gevonden. Het was zoals je zegt volgens mij echt een ongelukje, bedankt.

Reageren
    Anoniem

Tja eigenlijk moet ik niet oordelen,want het was toch weer anders. Die vriend woont dichter bij die basket en hans had hem gezegd dat hij het niet meer hield. Toen zij ze dus daar naartoe gelopen, maar daar dat haalde hij net niet. Toen zijn ze maar naar huis gedraaid en is die vriend voor hem blijven lopen om hem uit het zicht te houden. Heel goed van hem dus. Ietsie groter dramaatje dus, maar nog duidelijker ongelukje. Hij had trouwens halve liter Red Bull gedronken.

Reageren
    John (moderator)

Red Bull geeft je vleugels  ( en een natte broek) ..;-)

Reageren
    Anoniem

LOL ?Tandor zelfs ik/Hans kan er nu om lachten. Gisteren ff niet? Ik heb nog noiit zo erg moeten pissen?

Reageren
    John (moderator)

Shit happens…

Ongelukjes kunnen er altijd gebeuren…

Reageren
    Anoniem

Dankzij jou hoef ik het niet aam de dokter te vertellen. Nu zie ik over 20 minuten mijn vrien sijn moeder nog?

Reageren
    Els

Ik heb me er in ingelezen en alles wijst er op dat er niets aan de hand is, behalve zijneigen stommiteit dan om veel te lang te wachten. Toch nog eenvraag: wat gebeurt er als een blaas zo vol is dat er niets meer bij kan? Laat je dan Een hele plas gaan of gaat het langzaam. Ik heb het zzlf nooit gehad, mij ex-man een keer, dus kom er niet uit. Groeten van Els

Reageren
    John (moderator)

De blaas loopt gewoon leeg.

Reageren
    Anoniem

Duidelijk, dus normaal dat hij er niets meer aan kon doen. Nadat moment dus. Ik vraag het omdat hij alles deed om het weer te controleren, maar dat lukt dan dus niet. Met die moeder ging het ook postief dus kunnen we terruggaan tot de normale zaken: wiskunde

dank, Els

Reageren
    Eigenwijs

Noem het toch gewoon een ongelukje.

Een halve liter van die smerige chemische troep stikt van de suiker, cafeine en vitamine B6, allemaal dehydrerend, dus voordat je het weet pompt dat een liter in je blaas.

Als je dan opgaat in je spel en niet oplet hoever de WC is komt er een probleempje.

Niet alleen als je 15 bent, maar ook 43. Ik denk dat iedereen dat heeft meegemaakt. Dan voel dat je het niet lang meer ophoudt en kun je nog net een noodstop maken, of net niet, dat is dan pech.

De wereld vergaat niet.

En die drankjes moeten verboden worden, een glas bier of wijn is minder troep.

Reageren
    Ervaringsdekundige

Volgens mij wordt je eerst gek en dol van de vreselijke aandrang voordat je blaas zich spontaan leegt in je broek. Ik wet niet of dat voor iemand van 15 al geldt?

Reageren
Reageer op: Ik vraag het hier maar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.