- Zoon van 1526 april 2017 om 10:10
kortom het volgende: zoon kwam thuis met natte broek. Hij had het net niet kunnen halen. Hij schaamt zich erg en begrijpt best dat hij voortaan eerder even moet stoppen met basket om naar de wc te gaan, dus daarmee is het volgens mij klaar.Belt kort daarna moeder van vriend die erbij was, dat hij naar de dokter moet en er van alles nagekeken moet worden. Ik heb uitaard geen zin om het met vriendinnen en andere moeders te bespreken, dus dacht ik vraag het hier wat nu wijs is.
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 11:45Waar mensen zich soms mee bemoeien….
Je moet helemaal niks doen. Het is gewoon een ongelukje dat kan gebeuren. Niets meer en niets minder. Hoe meer aandacht je hieraan gaat besteden, hoe vervelender het voor je zoon wordt. Als het vaker voor gaat komen, dan is wellicht goed om naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem26 april 2017 om 12:13Dat dacht ik nou ook!!! Â Die vriend wist toch hoe erg hij moest en gaat dan aan zijn moeder vertellen dat hij in zijn broek plaste?? En zij zal het wel goed bedoelen, maar misschien had hij wel niets gezegd en zijn broek in de wasmachine gestopt…..had ik best normaal gevonden. Het was zoals je zegt volgens mij echt een ongelukje, bedankt.
ReagerenAnoniem26 april 2017 om 13:32Tja eigenlijk moet ik niet oordelen,want het was toch weer anders. Die vriend woont dichter bij die basket en hans had hem gezegd dat hij het niet meer hield. Toen zij ze dus daar naartoe gelopen, maar daar dat haalde hij net niet. Toen zijn ze maar naar huis gedraaid en is die vriend voor hem blijven lopen om hem uit het zicht te houden. Heel goed van hem dus. Ietsie groter dramaatje dus, maar nog duidelijker ongelukje. Hij had trouwens halve liter Red Bull gedronken.
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 14:17Red Bull geeft je vleugels  ( en een natte broek) ..;-)
ReagerenAnoniem26 april 2017 om 14:32LOL ?Tandor zelfs ik/Hans kan er nu om lachten. Gisteren ff niet? Ik heb nog noiit zo erg moeten pissen?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 14:58Anoniem26 april 2017 om 15:12Dankzij jou hoef ik het niet aam de dokter te vertellen. Nu zie ik over 20 minuten mijn vrien sijn moeder nog?
ReagerenEls26 april 2017 om 19:47Ik heb me er in ingelezen en alles wijst er op dat er niets aan de hand is, behalve zijneigen stommiteit dan om veel te lang te wachten. Toch nog eenvraag: wat gebeurt er als een blaas zo vol is dat er niets meer bij kan? Laat je dan Een hele plas gaan of gaat het langzaam. Ik heb het zzlf nooit gehad, mij ex-man een keer, dus kom er niet uit. Groeten van Els
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 20:30De blaas loopt gewoon leeg.
ReagerenAnoniem26 april 2017 om 21:02Duidelijk, dus normaal dat hij er niets meer aan kon doen. Nadat moment dus. Ik vraag het omdat hij alles deed om het weer te controleren, maar dat lukt dan dus niet. Met die moeder ging het ook postief dus kunnen we terruggaan tot de normale zaken: wiskunde
dank, Els
ReagerenEigenwijs27 april 2017 om 08:56Noem het toch gewoon een ongelukje.
Een halve liter van die smerige chemische troep stikt van de suiker, cafeine en vitamine B6, allemaal dehydrerend, dus voordat je het weet pompt dat een liter in je blaas.
Als je dan opgaat in je spel en niet oplet hoever de WC is komt er een probleempje.
Niet alleen als je 15 bent, maar ook 43. Ik denk dat iedereen dat heeft meegemaakt. Dan voel dat je het niet lang meer ophoudt en kun je nog net een noodstop maken, of net niet, dat is dan pech.
De wereld vergaat niet.
En die drankjes moeten verboden worden, een glas bier of wijn is minder troep.
ReagerenErvaringsdekundige2 mei 2017 om 08:00Volgens mij wordt je eerst gek en dol van de vreselijke aandrang voordat je blaas zich spontaan leegt in je broek. Ik wet niet of dat voor iemand van 15 al geldt?
Reageren