Zoeken Vraag het forum

Gaan we weer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hypo timo

Ik snap als u een beetje moe van me woord hoor al mijn vragen.
    Maar onder mijn kin heb ik een heel klein hard bultje zitten
    Minder als een centimeter in ieder geval.
    Ik weet niet of hij daar hoort te zitten
    Dinsdag had de huisarts ook onder mijn kin gevoeld of daar klieren zaten. Hij had me hele nek bekeken hij kon alleen die ene vinden
    Dus dan had hij hem ook wel moeten voelen
    Hij doet pijn als ik hem indruk .moet ik nu weer terug naar de huisarts? Nee toch,
    Hoort er een hard dingetje onder je kin te zitten? Of kan het geen kwaad ik voel hem alleen als ik me nek strek

5 reacties
    Reageren
    Hypo timo

Sorry dacht dat ik een reactie plaatste op die oude.
    Weer een nieuw topic sorry

Reageren
    John (moderator)

Dat zou een puistje kunnen zijn . Dat is niets om je ongerust over te maken.

Reageren
    Hypo timo

Maar hij zit onderhuids. Maar ik hoef me er dus geen zorgen om te maken oké dat ga ik dan doen hij is overigens 5milimeter ongeveer . Of zijn er ook onderhuidse puistjes? En als het een iets ergs was dan had de dokter dat wel gevoeld toch die had zelfs op die plaats gevoeld dinsdag

Reageren
    John (moderator)

Een puistje kan ook onderhuids beginnen. Als er iets anders was geweest had de huisarts dat wel gevoeld.

Reageren
    Hypo timo

OK bedankt dan ga ik nu is proberen die klier(en) na een half jaar los te laten. Misschien kan mijn psycholoog er bij helpen die heb ik al anderhalve maand niet meer gezien ze dacht dat het wel goed ging .
    Nou kennelijk niet dus bedankt voor u reacties

Reageren
Reageer op: Gaan we weer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.