- Anoniem7 juli 2016 om 16:20
Sinds een half jaar (ongeveer) merk ik dat ik met mijn rechteroor minder hoge tonen hoor dan mijn linkeroor. Als ik bijvoorbeeld mijn rechteroor dicht druk en alleen met mijn linkeroor hoor dan klinkt het veel “helderder”. Dit is in eens gekomen, toen ik naar muziek aan het luisteren was. Sindsdien is het hetzelfde gebleven. Ik ben naar de KNO arts geweest en die zei dat er niets mis was met mijn gehoor. Ook de huisarts kon geen prop o.i.d. vinden.
Is er nog iets wat ik kan proberen om te kijken of ik de hoge tonen in mijn rechteroor weer terug krijg? Voor de duidelijkheid, ik kan prima met mensen praten en ik hoor alles nog goed, maar vooral tijdens muziek luisteren hoor ik dat ik met mijn rechteroor meer hoge tonen hoor.
Ik hoop niet dat het blijvende schade is, maar ik krijg steeds meer het idee dat dit helaas wel het geval is. Ik ben niet iemand die uitgaat, mijn oren zijn dus niet “verwaarloosd”.
Graag hoor ik jullie reacties wat ik nog kan proberen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 16:54Je zou hier toch voor naar de KNO arts moeten gaan…..of een keer naar een audicien en daar een gehoortest laten doen
Reageren