Zoeken Vraag het forum

pijn bij druk laag-voor m’n rechteroor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Bijna 2 weken geleden is mijn oor schoon gemaakt met een wattenstaafje; maar iets te diep. Volgende ochtend bloedde m’n oor. De huisarts heeft er naar gekeken; er is niets beschadigd o.i.d.
    Wel pijnlijke lucht/waterbellen in mijn oren. Oren klaren helpt niet.

Sinds donderdag is het heel pijnlijk ter hoogte/ iets hoger van mijn oorlel vóór mijn oor (dus niet in m’n oor). Uittrekken van m’n t-shirt langs mijn oorlel en lichte druk op dat plekje zijn erg pijnlijk .

Het verband tussen het bloeden van mijn oor en de pijn van dat plekje begrijp ik niet.

Help wie heeft een idee wat het kan zijn ?

Even tot zover

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik schreef vorige keer”..iets boven mijn oorlel maar vóór mijn oor..”. Ik ben er achter dat daar m’n oorspeekselklieren en aanhechtingsspieren kaakgewricht zitten . Bij lichte druk op dat plekje bij alleen mijn rechter oor is het al zeer pijnlijk. Verder heb ik geen last van mijn oren, kaken of gebit.

Wie weet wat dat is?

Reageren
    John (moderator)

Het zou een lymfeklier kunnen zijn…maar dat is verder ook geen probleem..
    Je had je huisarts even kunnen laten kijken naar dat plekje

Reageren
Reageer op: pijn bij druk laag-voor m’n rechteroor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.