- Anoniem20 oktober 2015 om 18:12
Hallo!
Ik heb een vraagje.
sinds eergisterenavond heb ik een vervelende (niet zo heel hoge) piep in mijn rechteroor.
Ik ben niet naar een feestje geweest en heb me niet blootgesteld aan zeer harde geluiden, ook ben ik niet meteen zwaar verkouden geweest.
Als ik mijn oor op een bepaalde manier dichtduw, hoor ik het niet meer..
Ik heb heel erg gevoelige oren dus ik ben echt wel ongerust dat dit niet meer gaat weggaan..Sinds vandaag heb ik ook druk op mijn oor en doet het lichtjes pijn.
Hebben er nog mensen ervaring mee of kan iemand me hier meer over vertellen?
Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 18:22Misschien goeds om even naar de huisarts te gaan. Die kan het oor even nakijken. Misschien zit er een propje oorsmeer vast.
ReagerenAnoniem20 oktober 2015 om 18:26aangezien ik het niet hoor als ik mijn oor dichtduw, dan is het waarschijnlijk toch niet blijvend, of vergis ik me nu?
ReagerenAnoniem20 oktober 2015 om 19:58Ik heb het laatst ook gehad, erg vervelend. Ik ben gewoon naar de huisarts gegaan, die kunnen dan verklaren wat er aan de hand is.
Reageren
Veel sterkte!Anoniem20 oktober 2015 om 20:46en ben je er ondertussen vanaf?
ReagerenAnoniem22 oktober 2015 om 13:25gisteren naar huisarts geweest
vocht achter het trommelvlies blijkbaar
pilletjes pakken en ondertussen gaat het een stuk beter!ik wil even meedelen dat je best niet op internet gaat zitten zoeken omdat je jezelf (net zoals ik) enkel bang maakt met die horrorverhalen
Reageren
naar de huisarts is het beste wat je kan doen!