Zoeken Vraag het forum

Meniere

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Twisk

Hallo
    Ik kamp al jaren met een probleem met mijn gezondheid, om het kort te omschrijven : ik heb last van draaiduizeligheidsaanvallen vanaf dat ik twaalf jaar oud ben , ik ben nu 22 jaar.
    De aanvallen komen uit het niets, het is niet zomaar licht in het hoofd zijn of even uit balans nee het draait met een grote snelheid in de rondte, mijn ogen gaan ook heen en weer oncontroleerbaar.
    Ik hoef tijdens een aanval niet te braken zolang ik stil blijf liggen met ogen dicht, het duurt meestal twee uur en de volgende ochtend is het ergste weg,nik ben dan alleen nog licht in mijn hoofd.
    Tijdens een aanval heb ik ook oorsuizen en mijn oor zit dan dicht.
    Natuurlijk ben ik bij de kno arts geweest en heb ik ook een evenwichtstest gehad met water in mijn oren,nee kno arts kan niet zoveel vinden en doet het af als stress en hyperventileren, ik heb wel enorm veel stress maar ik begrijp niet dat je daar dit soort rare klachten van kan krijgen, deze extreme draaisensaties vind ik zelf toch wel enorm eng.
    Ik slik nu een paar jaar betahistine 50 Mg per dag.
    Ik gebruik ook primatour bij reisziekte .
    Ik zelf vertrouw het niet en ik zou jullie willen vragen wat ik moet doen?
    Wat als ik het niet eens ben met de kno arts en zelf voel dat er iets aan de hand is.
    Ik kan ook niet in een rechte lijn lopen met mijn ogen dicht dan val ik.
    Ik ben ook heel snel wagenziek en word al duizelig als ik op tv iemand Een rondje zie draaien.
    Ik voel me niet serieus genomen maar ik wil ook niet overkomen als een zeur. Het lijkt mij toch wel ernstig genoeg.
    Alvast bedankt en sorry voor mijn lange verhaal.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je het niet eens bent met de bevindingen van de arts, vraag dan aan de huisarts een verwijzing en ga voor een second opinion naar een andere KNO arts in een ander ziekenhuis.

doe ook eens de test op:
    http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest

Reageren
Reageer op: Meniere
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.