- Anoniem12 juni 2015 om 16:01
Hallo,
Sinds 5 dagen heb ik een plek aan één kant van mijn tong, ik kan hem niet zien, maar ik voel hem wel! Het voelt alsof er op die plek een zwelling/bult zit. Mijn keel is aan die kant wel erg rood, aan de andere kant niet. Ook voel ik een zwelling bij mijn amandelen aan die kant.
Vooral bij geeuwen en eten heb ik er veel last van, mijn eetlust is dan ook een stuk minder geworden de laatste paar dagen.
Ik heb veel last van hooikoorts, kan het hier iets mee te maken hebben?Monique
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2015 om 16:10Dat zou kunnen, maar het kan ook een beginnende keelontsteking zijn. Als de klachten aanhouden ga dan even naar je huisarts
ReagerenAnoniem12 juni 2015 om 16:56Bedankt Tandor! Ik heb vaak keelonsteking gehad, dus het zou goed kunnen! De keelpijn voelt nu alleen iets anders, hij lijkt hoger te zitten.
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2015 om 17:08Dat is best mogelijk….even naar je huisarts en naar je keel laten kijken
ReagerenAnoniem23 juni 2015 om 05:57ik zou eens naar het ziekenhuis gaan want ik heb een paar maanden geleden een tumor onder mijn tong laten verwijderen en het was ter grote van een appelsien ik zou toch maar eens laten checken voor de zekerheid.
Reageren