- Anoniem17 mei 2015 om 15:36
ik ben een 16 jarige jongen en ongeveer een half jaartje geleden hoorde ik ineens een piep in mijn oren. ik ga af en tper naar de discotheek of luister harde muziek met vrienden maar niet meer dan 3 keer in de maand. De piep kwam eigenlijk erg plotseling omdat ik die week nauwelijks harde muziek had gehoord. Ik was wel verkouden en dus hoopte ik dat naarmate de verkoudheid wegging de piep ook zou verdwijnen maar helaas. Het afgelopen half jaar ben ik steeds minder muziek gaan luisteren en als ik het luister steeds minder hard maar de piep word alleen maar erger. Nu ben ik de laatste weken weer verkouden lijkt alleen maar sneller erger te worden.
Ook een dingetje is dat wanneer ik mijn kaken aanspannen de piep 3x zo erg word. Tot het oorverdovende aan toe. Betekend dit dat de piep ziin oorsprong heeft in een spier aanspannen? Of is er misschien een andere manier waardoor de piep kan verdwijnen of verminderd worden?1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 mei 2015 om 16:08Het is mogelijk dat er vocht achter je trommelvlies zit. Of dat de buis van Eustachius verstopt is.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts en laat je oren nakijken.