- Anoniem14 februari 2015 om 10:36
Dag, ik heb nu al 4 weken een keelontsteking, en ik word er helemaal gek van… na de eerste week ging het heel goed omdat ik goed lette op wat ik at en dronk en alleen nog maar remedien aan het drinken was. De 2e week was prima te doen, toen aan het einde van de 2e week was het zo goed als weg dus ben ik ook gestopt met al die kuurtjes, week 3 heb ik er ook geen last van gehad, maar 6 februari ging ik met de studentenvereniging op wintersport, we zitten in de franse alpen op 1500m, de eerste dag ging goed, de 2e dag voelde ik al weer iets dat vervelend ging doen, en de 3e dag had ik weer ontzettend veel pijn, dat is nu al de hele tijd zo en het wordt er niet minder op, de afgelopen dag bijna niet kunnen slapen, eten, drinken en praten… nou heb ik 3 dagen geleden van een reisgenootje (verpleegster) 3 tabletten ciprofloxacine gekregen, die nam ik die ochtend, avond en de ochtend erna, samen met een keelpray, strepfen, paracetamol en ibuprofen had ik het idee dat het weer wat beter ging, tot ik gister aan de diarree zat en er sochtends en savonds wat bloed in mijn speeksel zat. Vanavond gaan we weer op huis aan, 16 uur busreis, ik heb boterhammen, water en vruchtensap, ik moet mezelf wel in het dorpje vermaken want de kamer kunnen we niet meer in en de rest is skiën… waar doe ik mij nu goed aan? Ben redelijk ongerust… maandag ga ik naar de HA, die overigens vorige week nog zei dat mn keel prima ging en ik gewoon lol kon hebben… niet dus… ik beb overigens 18 jaar en ben niet vaak ziek
1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 februari 2015 om 13:27Doe gewoon wat je denkt dat goed is en prettig. Neem regelmatig een paracetamol en blijf vooral drinken. Meer kun je er op dit moment toch niet aan doen
Reageren