Zoeken Vraag het forum

sneetje in amandel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag! Ik heb een week geleden al een toppic gehad over een keelontsteking, de ernstige klachten waren vrij snel weg maar nu loop ik al een week met een lichte pijn “in” mijn rechter amandel die niet weg gaat, het zit met niet in de weg bij het eten of wat dan ook, het slikken doet soms een klein beetje meer pijn maar dat is te verwaarlozen. Ik weet niet of dit door de keelontsteking is of dat het gewoon een wondje is en of ik dus ja of de nee even langs de huisarts moet, ik heb voor het gemak een 2 fotos erbij geplaats (van mijn mond/amandelen) ik ben overigens 18 jaar, leef redelijk gezond, bijna nooit ziek (wel “slechte” amandelen, vroeger (2x per jaar) vaker keelpijn gehad maar niet zo erg dat ze eruit zijn gehaald, dit komt ook omdat het door een cyste kwam meestal en het ook makkelijk te verhelpen was naar mijn idee)

Bij voorbaat dank!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die amandelen zijn nogal opgezet. Ga toch maar even nar de huisarts. Ik denk dat ze er toch een keer uit moeten.

Reageren
    Anoniem

Tegenwoordig doen ze dat niet zo snel meer, en omkat keel klachten afnemen des te ouder je wordt nemen ze met uiterlijk 2x per jaar wat keelpijn niet de drastische ingreep waarbij ze de amandelen verwijderen

Reageren
Reageer op: sneetje in amandel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.