Zoeken Vraag het forum

pijn bij slikken/keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,

En paar maanden geleden kreeg ik keelpijn, was ik hees en had pijn bij het slikken, niets bijzonders natuurlijk alleen kwam de keelpijn na 1week weer terug. Hierop ben ik naar de huisarts geweest, deze constateerde dat mijn amandelen en beetje waren opgezet, ik kreeg antibiotica (broxil) mee. Met de antibiotica ben ik na 2 pillen ME gestopt omdat ik hier verschrikkelijk misselijk en duizelig van werd. Weer terug naar de huisarts, amandelen waren lichtelijk opgezet maar ik kreeg geen andere antibiotica mee omdat dit waarschijnlijk toch niet hielp. Ben in de weken hierna nog verschillende keren terug gegaan omdat mijn klachten niet weg gingen en omdat ik me ongerust ging maken. Heb op een gegeven moment erop gestaan om me door te laten verwijzen naar de KNO arts. Deze heeft me (vluchtig) in de oren, neus en keel gekeken en zei al snel dat het waarschijnlijk een amandel ontsteking is. Moest toen 2x daags ibuprofen 600mg slikken en een anti bacterieel drankje (mee gorgelen) en dat voor een week, dan moest het weg zijn. Hey is dus niet weg gegaan en heb het gevoel dat ik zelfs wat meer verschillende klachten gekregen heb:
    -oren zitten soms dicht (vooral links) deze doet ook soms lichtelijk pijn.
    -ben al weken verkouden, gaat nu over
    -vaag gevoel in mijn kaak, als ik mijn tanden op elkaar duw trekt dit door naar mijn linker oor(geen pijn, vaag gevoel)
    -ben om de paar dagen beetje hees dit duurt dan weer een paar dagen
    -heb een vaag/dof gevoel in mijn hals, alsof deze dikker is(wat niet te zien of te voelen is)
    -en natuurlijk pijn bij sluiten
    -amandelen zijn sinds lichtelijk gezwollen met 2/3 witte stukjes op.

Nu kan ik pas over 3 weken bij de KNO arts terecht maar ik maak ME wel zorgen. Terecht of niet?

Reageer op: pijn bij slikken/keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.