Zoeken Vraag het forum

Ploppen/Kraken-pijn-Oorsuizen-Druk-Slijm in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Help!
    Ik maak mij enorm zorgen over een aantal klachten en ben al een keer naar de huisarts geweest, die zei dat door onderdruk mijn trommelvlies is ingetrokken en heeft mij een neusspraytje voorgeschreven maar ik weet het niet hoor.

Een aantal weken geleden begon het ploppen en kraken, ik negeerde het en dacht het zal wel vanzelf weg gaan maar het bleef en sinds kort doet het pijn en heb ik oorsuizen die vooral s’nachts heel erg opvallen.
    Ook heb ik een drukkend gevoel hiernaast. Wat mij ook opvalt is het constant voelen van slijm in de keel, vanuit de neus.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het beste advies dat ik voor je heb is teruggaan naar je huisarts en een verwijzing vragen voor de KNO arts. Er zal onderzocht moeten worden waar de klachten vandaan komen.

Reageren
    Dof.

Hoi,

Ben je er achter gekomen wat het uiteindelijk was? Ik zit namelijk met iets gelijkaardigs.

Ik weet dat het lang geleden is maar hopelijk heb je goed nieuws!

Groetjes.

Reageren
    Hi

Weten jullie ondertussen wat het is ik heb dus hetzelfde.

Reageren
Reageer op: Ploppen/Kraken-pijn-Oorsuizen-Druk-Slijm in keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.