- Anoniem7 februari 2014 om 22:20
Hallo allemaal,
Ik heb nu sinds 3 a 4 maand vaak last van mijn keel, ik een maand geleden al bij de dokter geweest aangezien mijn amandelen (vooral de rechter) erg dik waren, met plekken erop, toen heb ik een antibiotica gekregen en leek het even over te zijn.. sinds een week of 3 heb ik nu af en toe weer last van mijn keel en vaak veel slijm in mijn keel, wat soms lastig weg te slikken is, ook heb ik hierbij vervelende, zeurende pijnsteken in mijn bovenrug/maag?ik weet niet heel goed waar het vandaan komt, maar word hier soms ook een beetje duizelig en benauwd van.. is er iemand die dit ook mee heeft gemaakt? Of weet wat dit kan zijn?Ben een jonge vrouw van 23 en heb last van hypochondrie en maak me best wel zorgen..ik ga liever niet elke maand naar de dokter vandaar dat ik het eerst even hier probeer, dus ik hoop dat iemand hier iets meer over weet? Alvast bedankt!7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 februari 2014 om 00:20Het lijkt er alleszins op dat de ontsteking van je amandelen nog niet helemaal weg was. Dus toch maar even terug naar je huisarts
ReagerenAnoniem8 februari 2014 om 03:50Kun je daardoor ook pijnscheuten in je rug (bovenrug ter hoogte van schouderbladen) krijgen?
ReagerenJohn (moderator)
8 februari 2014 om 15:32Waarvan?
ReagerenAnoniem9 februari 2014 om 13:36Bij een ontsteking van de amandelen
ReagerenJohn (moderator)
9 februari 2014 om 16:11Dat is niet erg waarschijnlijk. Het zou wel mogelijk kunnen zijn dat je bij de ontstoken amandelen ook nog een luchtweginfectie hebt. Die kan dan wel de steken veroorzaken.
ReagerenAnoniem9 februari 2014 om 17:10Oke bedankt voor u reactie, morgen toch maar even langs de HA dan. Misschien tijd om een keer doorverwezen te worden naar de KNO aangezien ik de laatste tijd heel vaak keelpijn heb(amandelen) misschien dan toch een idee om ze er een keer uit te laten halen
ReagerenJohn (moderator)
9 februari 2014 om 17:21Als je inderdaad veel/vaak last hebt van je amandelen of keelontstekingen is het inderdaad beter om ze eruit te laten halen.
Reageren