Zoeken Vraag het forum

vaak last van keelontsteking met bloed in slijm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb de laatste 5 jaar heel veel last van keelontsteking, en ik heb sinds de laatste 5 jaar ook bloed uit de keel in slijm (soms neus) als ik mijn keel schraap. (ik hoest het niet op, het is neus ophalen en keel schrapen en het is alleen smorgens als ik dus last van mijn keel heb)
    heeft iemand anders dit ook?
    ik ben al vaker hiervoor naar de huisarts geweest maar het enige wat ik hoor is dat ik mijn amandelen ontstoken heb en ik te oud ben voor een operatie, dat ik dit dan maar voor lief moest nemen.

maar ik rook ook (Ik probeer al een tijdje ermee te stoppen) dus het blijft me niet lekker zitten, ik ga morgen opnieuw naar de dokter hij moet anders maar even goed gaan luisteren naar mijn longen enz want het lijkt me gewoon niet normaal. ben er echt bang van!
    misschien maak ik me ook wel heel bang door te googelen maar misschien dat iemand dit ook heeft en me kan helpen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

ik ben 29 jaar, maar ik kom net bij de dokter vandaan, het was normaal dat je met keelpijn dit soort klachten af en toe hebt en als je rookt heb je zowiezo sneller bloedvaatjes die knappen en dat loopt snachts je keel in, ik ben ook nog nooit aan mijn amandelen geopereerd en dat kon er ook weer mee te maken hebben.
    mijn bloed was gisteren geprikt en ook daar verder geen afwijkingen geen ontsteking ofzo wel vitamines beetje laag maar dat was niet extreem, het was chronisch keelpijn met bloed wat je bij het schrapen van de keel dus ziet (ik hoest namelijk verder niet alleen smorgens als er slijm vast zit in de keel), en ik heb het alleen als ik ziek ben verkouden dus dan was er niks ernstigs volgens de huisarts, pfff opgelucht!!!!

Reageren
    Diana

Ik heb precies hetzelfde ben 60+
    Rook al 3 jaar niet meer is ook alleen als ik wakker wordt.
    Proef dan een bloedsmaak .
    Schouders en nek staat dan in de fik en temp is meestal net ietsje rond de 37.
    Regelmatig ook wel beetje bloed bij snuiten uit 2 kant
    Zijn longfotos en ct scan gemaakt uitslag was goed.
    Héb wel best wat stress .
    Heb wel bloedverdunner en bèta blokker ivm hartritme stoornissen
    Ben benieuwd wag het dan nog meer ksn zijn

Reageren
Reageer op: vaak last van keelontsteking met bloed in slijm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.