Zoeken Vraag het forum

Neus is bijna dicht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mijj

Hallo,
    Sinds 1,5 week zit mijn linker neusgat vaak bijna dicht. vanaf dat ik in bed lig gaat hij bijna dicht. (Als ik dan even ga staan, gaat hij weer bijna helemaal open). Als ik normaal op een stoel oid zit, zit hij vaak weer bijna helemaal dicht, dus heeel soms ook bijna helemaal open.
    Probleem is overal, werk, thuis, bos e.d.
    Meestal als ik sta of loop, is hij bijna helemaal open.
    Andere bijwerkingen: jeukende ogen (weinig)
    Met de rechter neus idd geen problemen. Verder geen problemen met rest van KNO

Wie heeft een idee? vertel vertel

2 reacties
    Reageren
    Kim

Probeer eens een neusspray.

Reageren
    Bram

Waarschijnlijk is het een combinatie van een tussenschot dat iets naar Li staat en dat normaliter geen klachten geeft. Nu is er waarschijnlijk een lichte virusinfectie van de neus die in combi met den lichte scheefstand de klacht geeft. Dat je als je loopt er geen verstopping is komt door het feit dat door de activiteit de slijmvliezen van de neus dunner worden en er wel goed lucht doorkomt. Het kan ook nog zijn dat er sprake is van een allergie, maar dat is wat minder waarschijnlijk gezien het feit dat de klacht kort bestaat.

Reageren
Reageer op: Neus is bijna dicht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.