Zoeken Vraag het forum

Neus aan 1 kant dicht.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mark

Sinds een aantal maanden (ongeveer april) zit mijn neus aan 1 kant compleet dicht.

Zelf heb ik het idee dat dit is gekomen sinds ik in februari gestopt ben met roken aangezien ik meer kwaaltjes sinds die tijd heb.

Ik loop op dit moment ook bij de kno arts hiervoor.

Blijkbaar is mijn neus wel “schoon” maar wel zegt hij dat mijn neusschot heel scheef staat door een gebroken neus (alleen weten zowel ik als mijn ouders hier niks van)

Advies van de arts was 2x daags neusspray en minimaal 2 x daags spoelen (hier heb ik zo’n neushoorn boor gekocht)

Ik ben nu 6 weken bezig maar het lijkt allemaal niet te helpen en het blijf dicht zitten en heb hier ook regelmatig moeite mee bijvoorbeeld met eten.

Iemand misschien enig idee wat ik nog meer zou kunnen doen ik begin dit aardig moe te worden.

Over 2 weken trouwens ook weer terug naar kno arts.

Groet,

Mark

Reageer op: Neus aan 1 kant dicht.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.