Zoeken Vraag het forum

Amandelen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb donderdag last gehad aan men amandelen vrijdag ben ik dus naar de dokter geweest die zegt maar o die zijn maar opgezwollen uw amandelen zondag kreeg ik lastin men oor ik hoorde ook minder dus besloot ik om donderdag terug naar de dokter te gaan de dokter vroeg hoest jij en heb je snot ik zei ja dus had ik vocht in men oor moest ik aerizine inpakken
    Word ik er misselijk van dag later hevige koorst en weer die pij van in het begin van mijn amandelen help mij

2 reacties
    Reageren
    Kim

Hoe gaat het nu met je? Vraag je HA om een Amoxilline kuur in combi met Prednison (3 dagen stootkuur) en Doliprane. Na die dagen ben je er van af.

Succes

Reageren
    Bram

Waarschijnlijk heb je een amandelontsteking. Meestal geneest die vanzelf, eventueel ter verlichting met pijnstillers. Mocht het binnen 5 a 7 dagen niet over gaan, of zelfs erger worden dan zal de huisarts over het algemeen antibiotica voorschrijven.

Bram

Reageren
Reageer op: Amandelen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.