- Maaike22 oktober 2012 om 07:41
Sinds vorig weekend heb k ontzettend veel last van m’n tand en kaak en oor. Ben eerst naar tandarts geweest die kon niets vinden dacht aan ontsteking van kaak.. Dus antibiotica gekregen, pijn werd alleen maar erger, dus vrijdag naar huisarts die dacht dat de holte dicht zaten dus pijnstilling ( diclofenac ) en neusspray. Nu is pijn nog niet weg… Kan ook niet goed zeggen waar t nu weg komt, heb steeds n warm rood wang, m’n tanden aan linkerkant doen pijn, m’n wang en m’n oor. Ook voel k t soms achter jukbeen. Zowel tandarts als huisarts zeiden dat t snel over zou zijn, nou k heb r echt vreselijk veel last van, kan m’n mond niet eens goed dicht doen zo pijn vanuit tand dan weer… Nu hebben huisarts en tandarts vakantie…. Wat moet k nu… Nog afwachten??? Help!!?
4 reactiesReagerenAnoniem24 oktober 2012 om 15:32Heb je koorts?
ReagerenMaaike24 oktober 2012 om 20:26Heb gemeten was 37.2 maar heb dus steeds een rood zeer warme wang en heb wel koude rillingen
ReagerenAnoniem25 oktober 2012 om 07:49Ik weet niet wanneer je tandarts terug is, maar dan zou ik een foto laten maken.
ReagerenAnoniem10 februari 2017 om 18:56Dezelfde klachten heb ik ook en gaat inderdaad niet over,holtes zijn schoon, bijt je ook s nachts o je tanden?. Ik geloof dat mijn tanden verplaatst zijn of mijn kaak . Heb veel pijn s nachts
Reageren