Zoeken Vraag het forum

Tand/kaak/en oorpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maaike

Sinds vorig weekend heb k ontzettend veel last van m’n tand en kaak en oor. Ben eerst naar tandarts geweest die kon niets vinden dacht aan ontsteking van kaak.. Dus antibiotica gekregen, pijn werd alleen maar erger, dus vrijdag naar huisarts die dacht dat de holte dicht zaten dus pijnstilling ( diclofenac ) en neusspray. Nu is pijn nog niet weg… Kan ook niet goed zeggen waar t nu weg komt, heb steeds n warm rood wang, m’n tanden aan linkerkant doen pijn, m’n wang en m’n oor. Ook voel k t soms achter jukbeen. Zowel tandarts als huisarts zeiden dat t snel over zou zijn, nou k heb r echt vreselijk veel last van, kan m’n mond niet eens goed dicht doen zo pijn vanuit tand dan weer… Nu hebben huisarts en tandarts vakantie…. Wat moet k nu… Nog afwachten??? Help!!?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Heb je koorts?

Reageren
    Maaike

Heb gemeten was 37.2 maar heb dus steeds een rood zeer warme wang en heb wel koude rillingen

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet wanneer je tandarts terug is, maar dan zou ik een foto laten maken.

Reageren
    Anoniem

Dezelfde klachten heb ik ook en gaat inderdaad niet over,holtes zijn schoon, bijt je ook s nachts o je tanden?. Ik geloof dat mijn tanden verplaatst zijn of mijn kaak . Heb veel pijn s nachts

Reageren
Reageer op: Tand/kaak/en oorpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.