Zoeken Vraag het forum

Plotseling pijn aan neusschotje en er vormt zich een bult

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fabil

Beste Dokter.nl

Ik heb sinds vandaag een hevige pijn aan mijn neusbrug en neusbot.
    Ik heb het gevoel alsof er een dreun is uitgedeeld op mijn neus echter dat is niet het geval.

Ik heb een paar dagen geleden een beetje een duw gehad van mijn zoontje van drie tegen mijn neus. Echter ik had daar geen last van verder…

Gisterenavond dacht ik het lijkt wel of ik wat aan mijn neus voel.
    Maar vandaag is het echt pijnlijk geworden. Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Maar ik krijg er wel hoofdpijn van en druk bij mijn oogkassen.
    Enig idee ??? [img size=403]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/Pijnlijk_neusbotje.jpg[/img]

5 reacties
    Reageren
    Tara

Hai Fabil,
    Ik ben geen arts, maar je zou het nog even een paar daagjes aan kunnen zien en smeren met Arnica, maar als het niet vanzelf wegtrekt of pijnlijker wordt, ga dan even naar je huisarts. Het is inderdaad best een flinke bult 🙁

Groetjes

Reageren
    Anoniem

Ik wil je niet bang maken, maar ik ken iemand die ook zoiets heeft gehad. Bij hem was het omdat hij (sorry, viezig verhaal) nogal eens in zijn neus zat en na toiletbezoek zijn handen niet waste. Zo schijnt hij zichzelf besmet te hebben met het e-colie bacterie. Hij kreeg er na een paar dagen koorts bij en dikke, opgezwollen ogen en een blauwzwarte neus. Met antibiotica is alles weer genezen. Maar goed, dat hoeft dus helemaal niet bij jou ook zo te zijn.

Reageren
    Fabil

OEH ! haha.. Dat klinkt bijzonder ‘griezelig’inderdaad… nou ik zal er om denken…

Bedankt voor je bericht..

Reageren
    Lea

En, hoe gaat het nu met je neus?

Reageren
    Lara

Ik lees nu vele jaren later dit bericht. Ik heb ook opeens pijn aan mijn neusbrug. Bukken veroorzaakt steken. Geen idee waar het vandaan komt. Wat is het nu bij jou geweest?

Reageren
Reageer op: Plotseling pijn aan neusschotje en er vormt zich een bult
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.