- Fabil20 oktober 2012 om 17:26
Beste Dokter.nl
Ik heb sinds vandaag een hevige pijn aan mijn neusbrug en neusbot.
Ik heb het gevoel alsof er een dreun is uitgedeeld op mijn neus echter dat is niet het geval.Ik heb een paar dagen geleden een beetje een duw gehad van mijn zoontje van drie tegen mijn neus. Echter ik had daar geen last van verder…
Gisterenavond dacht ik het lijkt wel of ik wat aan mijn neus voel.
Maar vandaag is het echt pijnlijk geworden. Ik heb geen idee wat het kan zijn.Maar ik krijg er wel hoofdpijn van en druk bij mijn oogkassen.
Enig idee ??? [img size=403]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/Pijnlijk_neusbotje.jpg[/img]5 reactiesReagerenTara21 oktober 2012 om 10:29Hai Fabil,
Ik ben geen arts, maar je zou het nog even een paar daagjes aan kunnen zien en smeren met Arnica, maar als het niet vanzelf wegtrekt of pijnlijker wordt, ga dan even naar je huisarts. Het is inderdaad best een flinke bult 🙁Groetjes
ReagerenAnoniem21 oktober 2012 om 10:32Ik wil je niet bang maken, maar ik ken iemand die ook zoiets heeft gehad. Bij hem was het omdat hij (sorry, viezig verhaal) nogal eens in zijn neus zat en na toiletbezoek zijn handen niet waste. Zo schijnt hij zichzelf besmet te hebben met het e-colie bacterie. Hij kreeg er na een paar dagen koorts bij en dikke, opgezwollen ogen en een blauwzwarte neus. Met antibiotica is alles weer genezen. Maar goed, dat hoeft dus helemaal niet bij jou ook zo te zijn.
ReagerenFabil22 oktober 2012 om 08:29OEH ! haha.. Dat klinkt bijzonder ‘griezelig’inderdaad… nou ik zal er om denken…
Bedankt voor je bericht..
ReagerenLea24 oktober 2012 om 15:22En, hoe gaat het nu met je neus?
ReagerenLara25 juni 2018 om 21:50Ik lees nu vele jaren later dit bericht. Ik heb ook opeens pijn aan mijn neusbrug. Bukken veroorzaakt steken. Geen idee waar het vandaan komt. Wat is het nu bij jou geweest?
Reageren