Zoeken Vraag het forum

keel,neus,borstkast

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mideivi

hallo allemaal, wie kan mij helpen?
    ik ben rond 2 jaar geleden geopereerd aan voorschilklier,na die operatie heb ik een beetje van alles,heb veel last van verkoudheid,mijn keel voelt vaak dik,ik kan niet meer meer met een lage kussen slapen want dan ga ik erg hoesten,verder heb ik constant last van rare hartkloppingen, en mijn borstkast voelt zo ingedrukt,heb altijd slijm(snot),ruik ik ook een vieze geur uit mijn mond en neus, het borrelt in mijn borst alsof ik een beetje bronquitis hebt,maar ik heb geen koorts, voelt me erg ellendig , wat kan ik doen?
    help!

2 reacties
    Reageren
    Ilse

Het beste ga je even naar de huisarts. De huisarts kent je en kan je onderzoeken. Je spreekt over een veelheid aan klachten die over verschillende perioden opspelen waardoor het erg lastig is de vinger op de gevoelige plek te leggen zonder dat we meer van je weten dat uit het onderzoek van de huisarts kan komen. Ga dus even naar de huisarts, en als je gaat, maak dan vantevoren een lijstje met de klachten en zet de peiode erbij wanneer je er last van had, hebt, of hebt gekregen, dan is het sneller duidelijk voor de huisarts wat je precies bedoelt.

Reageren
    mideivi

hartelijk dank voor u advies, ik wilde al lang naar mijn huisarts gaan,maar was bang dat omdat te veel klachten zijn hij mij niet zo serieus zou nemen. ik ga een afspraak maken.

Reageren
Reageer op: keel,neus,borstkast
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.