Zoeken Vraag het forum

rare pijn in keel borst en benauwdheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • richard scholten

ben een week of 2 7 dagen thuis gebleven met griep
    stem volledig weg opgezet gevoel pijnlijk slikken en brok in keel

nu 10 dagen later heb ik wederom last van een rare pijn in de hals net of er iets vast zit, voelt ongemakkelijk en pijn bij ademen in borst en maag
    voel me erg moe ook en soms een hoest
    nu kom ik er achter dat achter een kast lekkage had op de muur en die was mooi zwart uitgeslagen.
    zou dit de veroorzaker zijn dat ik misschien iets van een onsteking heb omdat ik dat heb opgeademt?
    iemand een idee?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Blijkbaar heeft u een acute keelinfectie opgelopen waarvan u herstellende bent.

Hiervan vraagt u zich af of een schimmel op de muur veel verschil heeft gemaakt of van invloed op is geweest.

Schimmels in huis kunnen schadelijk zijn bij mensen waarvan het immuunsysteem is aangetast of bij baby’s en ouderen. Dat betekent niet dat schimmel op de muur in huis gezond is, dus als de schimmel verwijderd kan worden, dan kunt u dat het beste doen.

Schimmels zien er vaak heel erg eng uit maar zijn voor gezonde mensen onschuldig.

Reageren
    Anoniem
    Adriaan

ik heb als ik 80 meter gelopen heb zo’n pijn op mijn borstkas en dan klopt het in mijn keel en kan bijna niet verder lopen

Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: rare pijn in keel borst en benauwdheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.