- richard scholten22 september 2010 om 19:49
ben een week of 2 7 dagen thuis gebleven met griep
stem volledig weg opgezet gevoel pijnlijk slikken en brok in keelnu 10 dagen later heb ik wederom last van een rare pijn in de hals net of er iets vast zit, voelt ongemakkelijk en pijn bij ademen in borst en maag
voel me erg moe ook en soms een hoest
nu kom ik er achter dat achter een kast lekkage had op de muur en die was mooi zwart uitgeslagen.
zou dit de veroorzaker zijn dat ik misschien iets van een onsteking heb omdat ik dat heb opgeademt?
iemand een idee?4 reactiesReagerenAnoniem23 september 2010 om 14:39Blijkbaar heeft u een acute keelinfectie opgelopen waarvan u herstellende bent.
Hiervan vraagt u zich af of een schimmel op de muur veel verschil heeft gemaakt of van invloed op is geweest.
Schimmels in huis kunnen schadelijk zijn bij mensen waarvan het immuunsysteem is aangetast of bij baby’s en ouderen. Dat betekent niet dat schimmel op de muur in huis gezond is, dus als de schimmel verwijderd kan worden, dan kunt u dat het beste doen.
Schimmels zien er vaak heel erg eng uit maar zijn voor gezonde mensen onschuldig.
ReagerenAnoniem23 september 2010 om 14:40Lees ook:
Muur schimmels schadelijk voor gezondheid?
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Allergie/174825-Muur-schimmels-schadelijk-voor-gezondheid.htmlAdriaan4 oktober 2017 om 16:15ik heb als ik 80 meter gelopen heb zo’n pijn op mijn borstkas en dan klopt het in mijn keel en kan bijna niet verder lopen
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2017 om 16:23Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
Reageren