- PijnInKeelHoest5 maart 2010 om 22:30
Hallo,
Ik heb sinds maandag keelpijn bij het slikken
En dinsdag avond kwam ik erachter dat er bultjes achterop mijn tong zitten (Begin van keel)
Ze zijn moeilijk te zien omdat ze zo ver naar achter zitten. Vanaf woensdag/donderdag begon ik een beetje licht te hoesten.. Nu is het vrijdagnacht en het hoesten is erger geworden.
Vooral diep inademen heeft als gevolg een harde hoest die ook pijn doet.Heeft iemand enig idee of dit vanzelf over gaat?
Het lijkt juist steeds erger te worden.4 reactiesReagerenAnoniem6 maart 2010 om 21:52Gewone keelpijn en gewoon hoesten.
Dus een virus.
Dus uitzieken.
Kan je verder weinig aan doen.
ReagerenAnoniem6 maart 2010 om 21:54Vemusa15 november 2010 om 20:59Ik heb nu sinds drie weken pijnlijke bultjes achter op mijn tong. Eerst dacht ik dat het gewoon keelpijn was, gezien het slikken erg pijn doet. Echter, toen ik eens goed keek zag ik dat ik bultjes op mijn tong heb. Deze zijn niet wit, ze zitten achter op de tong, ook aan de zijkant.
Reageren
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?Anoniem8 augustus 2011 om 16:45Lees meer vragen en antwoorden over keelpijn bij het slikken
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=keelpijn+slikken&sa=zoeken#1084