Zoeken Vraag het forum

Pijn, roodheid, kloppen en bloed in één oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • N.

Al maanden heb ik last van pijn in en om mijn rechteroor. Door de druk en zwelling heb ik balansklachten. Echter, er is niks gevonden tijdens een evenwichtsorgaanonderzoek, en ook een MRI laat niks geks zien.

Met vlagen is het extreem gevoelig en dik, soms heb ik er weinig last van.

Door mijn huisarts ben ik al meerdere keren weggestuurd: “Er is niks aan de hand,” zegt hij.

De laatste dagen is het oor weer heel dik, gevoelig, rood en voelt het alsof er water in zit. Ook kraakt het in mijn oor en zijn de omliggende spieren stijf. Het voelt alsof het oor van mijn hoofd gedrukt wordt.

Ik weet dat het niet verstandig is om in je oor te zitten met wat dan ook. Uit wanhoop en onbegrip heb ik mij laten verleiden tot het gebruik van een kleine camera om in mijn oor te kijken.

Daar trof ik roodheid, zwelling en nat bloed aan.

Wat moet ik hiermee aan? Ik weet het niet meer, en ik durf niet opnieuw naar mn huisarts te stappen.

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Als jij nu duidelijk afwijkingen ziet EN je klachten blijven zou ik zeker opnieuw laten beoordelen!

Reageren
Reageer op: Pijn, roodheid, kloppen en bloed in één oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.