- OV15 december 2024 om 12:32
Goedemiddag,
Ik heb de laatste maanden last van vloeistof dat uit mijn neus loopt. Dat is vaak als ik net buiten ben geweest, dan komt er een beetje uit mijn neus, het is doorzichtig en wateriger dan snot. Soms heb ik het trouwens ook gewoon als ik zit of als ik lig. Ik heb in augustus trouwens ook een klap op mijn hoofd gehad, misschien heeft dat er mee te maken.
Alvast bedankt
6 reactiesReagerenSuus15 december 2024 om 12:44Ik zou daar toch even mee naar de huisarts gaan.
Reageren
Zeker als je het hebt sinds die klap op je hoofd, dan had je er al veel eerder mee heen moeten gaan!!OV15 december 2024 om 13:30Oh ja, ik had zelf niet direct de link gelegd daartussen, ik dacht dat ik gewoon verkouden was of iets dergelijks. Wat kan het dan zijn?
ReagerenSuus15 december 2024 om 13:34Dat is dan aan een arts om te onderzoeken.
Reageren
Maar vloeistof uit neus of oren na een klap tegen het hoofd is wel iets om te laten onderzoeken.OV15 december 2024 om 13:39Ok, ik maak zo snel mogelijk een afspraak bij de huisarts.
ReagerenOV15 december 2024 om 13:44Is het trouwens heel dringend? Want ik heb wel examenweek deze week.
ReagerenSuus15 december 2024 om 15:53Als je er al sinds augustus mee loopt, zal een week wachten ook geen kwaad meer kunnen.
Reageren