- Anoniem9 oktober 2014 om 21:35
En, weet je al wat het is? Ik zou het graag van je horen
Anoniem31 maart 2016 om 21:31En is het al bekent wat het is ik heb t namelijk ook precies t zelde
ReagerenAnoniem9 mei 2016 om 21:14Heb het nu ook al 3 dagen,
Reageren
Morgen naar de huisarts ,ook oranje lopende neus nog nooit gehad .Komt geen einde aan.27 februari 2017 om 13:56Mijn vrouw begon. Al weken geleden. Ik morgen week 2. Beiden hebben voortdurend oranje en geelgroene snot. Het ene zakdoekje na het andere. Nog nooit eerder zo lang gehad. En zoveel.
ReagerenKen11 januari 2020 om 06:57Hoi grappig dat ik dit na net meer als 10 jaar hier op uit kom,. Heb net zelf een zakdoek vol gesnut met fluo oranje en geel snot en vroeg me ook af hoe dit kwam blijkbaar dus wat bloed dat al effe in de neus zat ?
ReagerenHortensia13 december 2020 om 12:28Ik had oranje snot dat als water uit mijn neus drupte , ben verder niet ziek… wel wil ik zeggen dat oranje snot betreft kleur niet ontstaat door groen ontstekingssnot ( wat overigens vaak duidt op het genezingsproces) vermengd met bloed.
Ik ben goed op de hoogte wat kleuren met elkaar doen ( tekenopleiding) en rood met groen geeft nog altijd bruin…
Reageren