Zoeken Vraag het forum

Oranje snot?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

En, weet je al wat het is? Ik zou het graag van je horen

Anoniem

En is het al bekent wat het is ik heb t namelijk ook precies t zelde

Reageren
    Anoniem

Heb het nu ook al 3 dagen,
    Morgen naar de huisarts ,ook oranje lopende neus nog nooit gehad .

Reageren
    Komt geen einde aan.

Mijn vrouw begon. Al weken geleden. Ik morgen week 2. Beiden hebben voortdurend oranje en geelgroene snot. Het ene zakdoekje na het andere. Nog nooit eerder zo lang gehad. En zoveel.

Reageren
    Ken

Hoi grappig dat ik dit na net meer als 10 jaar hier op uit kom,. Heb net zelf een zakdoek vol gesnut met fluo oranje en geel snot en vroeg me ook af hoe dit kwam blijkbaar dus wat bloed dat al effe in de neus zat ?

Reageren
    Hortensia

Ik had oranje snot dat als water uit mijn neus drupte , ben verder niet ziek… wel wil ik zeggen dat oranje snot betreft kleur niet ontstaat door groen ontstekingssnot ( wat overigens vaak duidt op het genezingsproces) vermengd met bloed.

Ik ben goed op de hoogte wat kleuren met elkaar doen ( tekenopleiding) en rood met groen geeft nog altijd bruin…

Reageren
Reageer op: Oranje snot?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.