- Rens1 september 2023 om 10:44
Hallo allemaal, ik ben een jongen van 22 en ik heb al jaren last van een verstopte (droge) neus met veel opgedroogde snot. Ik weet niet wat ik er tegen kan doen. In een warm land merk ik dat het stukken minder is. Elke morgen als ik wakker wordt krijg ik bijna geen lucht omdat er dus droge stukken snot ongv op de helfte van de neus zitten. Die krijg ik ook niet zomaar er uit geniest. Als die eenmaal weg zijn dan gaat het wel weer maar de neus blijft alsnog droog.
Heeft iemand ervaringen hiermee? Ik zie nergens op internet een vergelijkbaar verhaal.
Grs
4 reactiesReagerenSuus1 september 2023 om 11:23Je kunt beter zelf met je klachten naar de huisarts of een kno arts gaan.
Reageren
Iemand anders kan een vergelijkbaar verhaal hebben,maar je weet dan niet of de oorzaak ook hetzelfde is……John (moderator)
1 september 2023 om 13:05Dat wil dan zeggen dat de lucht in je slaapkamer te droog is
ReagerenRens1 september 2023 om 15:03Hi John, dan kan misschien kloppen maar ventileer altijd en heb zo goed als altijd minimaal 1 raam op kiep stand. Ook heb ik vaak kortsjes in de neus.
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2023 om 16:13Toch zijn dat eigenlijk tekenen van een droge lucht of te droge slijmvliezen. Ga ermee naar de huisarts
Reageren