Zoeken Vraag het forum

Ademhaling neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Dag,

Sinds eind vorig jaar merk ik dat ik telkens door 1 neusgat adem. Hij wisselt constant soms is links dicht dan weer rechts.
    Verder heb ik geen klachten en als ik er niet op let heb ik er ook geen last van.

Is dit normaal?

2 reacties
    Reageren
    Peter

Niemand die hier iets over kan zeggen?

Het neusgat waar is niet door kan ademen zit als de andere los is voor 75% dicht

Reageren
    Suus

Alleen even als opmerking:
    Er zijn hier geen artsen aanwezig en de moderator van het forum is niet 24/7 online. Mag je ook niet verwachten van iemand die dit vrijwillig er bij doet.
    Het kan dus wel eens even duren voor je een reactie krijgt.
    Daarnaast is bij veel klachten zonder fysiek onderzoek geen goed antwoord mogelijk, de kans is groot dat het advies in jou geval ook is om naar de huisarts te gaan. Zodat die kan kijken naar de oorzaak.
    In de tijd dat je hier op antwoord wacht, kun je dus net zo goed alvast een afspraak bij je huisarts maken.

Reageren
Reageer op: Ademhaling neus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.