Zoeken Vraag het forum

Oorontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liss

Hoi,

Donderdag had ik ineens oorpijn, de pijn werd erger waardoor ik vrijdag naar de huisarts ben gegaan. De arts zei dat mijn gehoorgang ontstoken is, hiervoor kreeg ik zure druppels mee. Mijn klachten waren: ik had n verhoging, ik was misselijk. Dit allemaal is de avond erop wel beter gegaan en voor nu is het ook weg. Maaaar.. ik hoor echr 10% met die oor, , het is zo dicht, ik heb die gevoel alsof er water verstopt is en dan af en toe komt de pijn er doorheen. Opzich heb ik niet zoveel pijn als eerst, maar als die ff komt dan komt die ook heftig aan, en natuurlijk het gevoel dat die dicht is en dat ik niks hoor ???
    De pijn kaatst ook naar mijn kaak, kan moeilijk kauwen en praten erdoor.

Is dit normaal?? En heefr iemand tips?? Hoelang kan dit duren

1 reactie
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Hoe lang het duurt, kan niemand je vertellen, dat verschilt per geval.
    En “doofheid” past idd bij een oorontsteking.
    Ik zou er even niks anders aan doen dan de druppels die je gekregen hebt gebruiken en dan morgen even je huisarts weer bellen.
    Die kan kijken of je oor eventueel uitgespoten zou moeten worden als de ontsteking over is.
    Tegen de pijn kun je pijnstillers nemen.

Reageren
Reageer op: Oorontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.