Zoeken Vraag het forum

Wat is dit?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi. Ik ben 22 en heb sinds een week de volgende klachten. Ik ben bang voor keelkanker. Kan dit ook iets anders zijn, bijvoorbeeld verkoudheid?

– Globusgevoel bij het slikken. Vooral rechterkant.
    – Oorpijn zeurend en stekend, vooral aan rechts, maar soms ook links.
    – Verstopte neus

Ik hoor het graag, want heb erge stress.

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als aanvulling. Als ik mijn neus hard ophaal, voel ik ook dat mijn oren wat dicht gaan.

Reageren
    Anoniem

Ik zou vanuit mij zelf eerder aan een verkoudheid denken zeker ook met neusverkouden en oorpijn. Je holtes staan allemaal met elkaar in verbinding.

Reageren
    Anoniem

Wat is hier tegen te doen? Want telkens als ik mijn neus ophaal dan raakt de druk op mijn oren weer groter…

Reageren
    John (moderator)

dat zijn toch normale klachten bij een verkoudheid of corona… Testen voor corona en gewoon wachten totdat het over gaat.

Reageren
    Anoniem

Dit globusgevoel is vooral rechts achter op m’n tong, maar ik zie niks geks op mijn tong ofzo, maar telkens doet het pijn bij het slikken. Soms straalt de pijn bij het slikken ook uit naar m’n oren. Er zit volgens de huisarts vocht achter 1 oor.

Is het normaal dat ik deze lichamelijke pijntjes dan ervaar of is het bijvoorbeeld iets als tongkanker? Omdat het dus uitstraalt. Huisarts gaf aan niks geks te zien op tong buiten wat bultjes achteraan, wat volgens haar normaal was qua smaakpapillen.

Reageren
    John (moderator)

De huisarts heeft je dus al verteld wat er aan de hand is. Niks bijzonders dus en de klachten passen bij vocht achter het trommelvlies

Reageren
Reageer op: Wat is dit?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.