- Anoniem20 juni 2023 om 08:38
2 maanden geleden kreeg ik opeens een raar gevoel in de keel. Dit was in de laatste week voordat gezinslid stierf. Wat ik had/heb past beste denk ik bij een globusgevoel. Alleen maakt het me onzeker dat ik allemaal rare klachten heb gekregen hierna.
– Af en toe een dag pijn op een plek op de tong, die plek wisselt continu en is nooit herhalend
– het globusgevoel komt en gaat door de dag en per dag. Wisselt enorm in sterkte aanwezig zijn. Ook voelt het soms als droogte maar ik schraap wel heel de dag merk ik
– 3x in de periode dat mijn smaak opeens weg was voor een dag, en dan weer terug komt.Nogmaals, ik heb dit nooit eerder meegemaakt maar ik heb nog deze klachten en maak me gewoon zorgen. Internet verteld me allerlei rare ziektes en ik twijfel nu. Ik ben bij de huisarts geweest en die vertelde me dat hij niets zag in de keel zover hij kon zien. Maar het moet wel binnen 3 maand over zijn, en daar zijn we bijna. Dus vandaar ik de vraag hier stel, enig idee wat zoiets als dit kan zijn? Ben nogal snel bang voor ziektes.. ben 35 jaar oud.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2023 om 08:54Ik denk dat er toch wat spanning/stress/verdriet is ontstaan ivm het overlijden van het gezinslid. Het lijkt erop dat je bent gaan hyperventileren.
Reageren
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/hyperventilatietest/Anoniem20 juni 2023 om 09:39Ik heb de test ingevuld maar geen mail ontvangen. Ik kon me echter in andere klachten niet vinden dus denk dat er niet genoeg overeenkomsten zijn. Wat ik zei aan klachten, zijn dit wel dingen die kunnen komen door stress? Ik lees bij mijn klachten alleen maar kanker hier kanker daar, en laat dit net het puntje van stress zijn…
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2023 om 09:42Stress kan dit soort klachten wel veroorzaken
Vervelend dat de mail niet terugkomt. Daar zal ik naar laten kijken
ReagerenAnoniem20 juni 2023 om 09:54Oke bedankt!
Reageren