Zoeken Vraag het forum

keelpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ester

het begon al 2 jaar geleden, ik wordt een beetje verkouden, krijg vreselijke oorpijn en dan gaat mijn hele keel opzetten. mijn huig gaat laag hangen(op mijn tong) kan bijna niet ademen of praten.

Heb het al een stuk of 10 keer gehad. ben 5 keer naar de dokter geweest. maar ze zeggen allemaal wat anders. heb bloed geprikt kwam niets uit.

Zou iemand weten wat dit is?

bedankt es

2 reacties
    Reageren
    Leon

Dit zouden symptomen kunnen zijn van een hele ordinaire KNO infectie. Ik begrijp niet goed waar je je zorgen om maakt. Bij jou komt het wat vaker voor, het lijkt een beetje jouw zakke plek te zijn. Uitgebreid onderzoek heeft geen bijzonderheden angetoond, ik zou me geen zorgen maken.
    Zorg voor voldoende pitamientjes, rust en regelmaat, een wandeling op z`n tijd doet wonderen.

Reageren
    ester

ik maak me zorgen om dat ik zo ziek wordt als een hond als ik dit heb. ik leef verder heel gezond.

als mijn keel opzet wordt het gloeiend rood en geel.Soms laten deze gele stukjes los, en als ik dan ’s ochtends wakker wordt stik ik er bijna in. Ik kan gewoon niet meer slikken of bijna niet ademen.

de dokters dachten dat het eerst een schimmelinfectie was, toen dachten de keelonsteking, toen dachten ze een soa. wat niet mogelijk is.

Reageren
Reageer op: keelpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.