- ester17 september 2008 om 06:17
het begon al 2 jaar geleden, ik wordt een beetje verkouden, krijg vreselijke oorpijn en dan gaat mijn hele keel opzetten. mijn huig gaat laag hangen(op mijn tong) kan bijna niet ademen of praten.
Heb het al een stuk of 10 keer gehad. ben 5 keer naar de dokter geweest. maar ze zeggen allemaal wat anders. heb bloed geprikt kwam niets uit.
Zou iemand weten wat dit is?
bedankt es
2 reactiesReagerenLeon17 september 2008 om 12:29Dit zouden symptomen kunnen zijn van een hele ordinaire KNO infectie. Ik begrijp niet goed waar je je zorgen om maakt. Bij jou komt het wat vaker voor, het lijkt een beetje jouw zakke plek te zijn. Uitgebreid onderzoek heeft geen bijzonderheden angetoond, ik zou me geen zorgen maken.
Reageren
Zorg voor voldoende pitamientjes, rust en regelmaat, een wandeling op z`n tijd doet wonderen.ester17 september 2008 om 15:36ik maak me zorgen om dat ik zo ziek wordt als een hond als ik dit heb. ik leef verder heel gezond.
als mijn keel opzet wordt het gloeiend rood en geel.Soms laten deze gele stukjes los, en als ik dan ’s ochtends wakker wordt stik ik er bijna in. Ik kan gewoon niet meer slikken of bijna niet ademen.
de dokters dachten dat het eerst een schimmelinfectie was, toen dachten de keelonsteking, toen dachten ze een soa. wat niet mogelijk is.
Reageren