Zoeken Vraag het forum

Amandelen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem
    1. Ik ben 14 en ik heb last van amandelstenen. Ik ben al 5 keer naar de dokter geweest en ik heb telkens medicatie gekregen maar het helpt niet. Als het niet beter werd moest ik terug naar de dokter en die ging mij dan doorverwijzen naar een kno-arts, maar nu met corona is dat nog al moeilijk. Maar sinds 4 maanden ongeveer heb ik een iets raar vanachter op men amandel ik weet niet of het mijn amandel zelf is of het een bultje is op mijn amandel. Ik heb ook last van veel speeksel soms steken in bijde amandelen en ook pijn bij het slikken. En ik word soms wakker omdat men keel zo droog is en dat doet het veel pijn. Maar ik maak mij vooral zorge over dat bultje. En ik heb ook heel grote amandelen misschien heeft dat er iets mee te make?Weet jullie misschien wat het is?
    3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die amandelen zullen eruit moeten. Ga dus terug naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Dat ga ik doen. Maar moet ik mij zorge make over die bult?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal niet nodig zijn hoor.

Reageren
Reageer op: Amandelen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.