- EC19 augustus 2023 om 19:40
Hallo. Ik heb al mijn hele leven erg grote amandelen. Ik heb hier verder geen last van (nooit keelontsteking of andere dingen), dus daarom zijn mijn amandelen nooit verwijderd. Ik merkte nu een vreemd gevoel aan de linkerkant van mijn keel op. Vervolgens heb ik met de zaklamp van mijn telefoon in mijn keel geschenen om mijn amandelen te bekijken. Daarbij zag ik op mijn linker amandel een rode streep, het lijkt wel een snee. Kan het zijn dat er een wondje op mijn amandel zit door bijvoorbeeld scherp eten? Ik ben nogal een stresskip, dus maak me een beetje zorgen 😅 Hoop dat iemand me kan helpen en geruststellen! Groetjes
10 reactiesReagerenEC19 augustus 2023 om 19:42Toevoeging: ik ben erg slecht in het kauwen van eten. Daardoor slik ik regelmatig grote stukken voedsel door. Ik probeer er op te letten, maar het lukt niet altijd 🥲 Wellicht heeft dit er iets mee te maken
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 19:43Ik zou het helaas niet kunnen zeggen. Daar zul je dan toch voor naar de dokter moeten gaan en ernaar laten lijken
ReagerenEC19 augustus 2023 om 19:52Balen, ik vertrek vannacht op vakantie dus op korte termijn naar de dokter gaat helaas niet lukken. Ik wil ook mijn vakantie er niet onder laten lijden. Een wondje door scherp voedsel is niets aannemelijks?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 19:57Als je er verder geen last van hebt: geen zorgen maken
ReagerenEC19 augustus 2023 om 20:00Nee hoor, het zit denk ik eerder tussen mijn oren. Als ik eraan denk ‘voel’ ik het, maar dit is geen pijn of zo, eerder een soort steekje. Als ik er niet aan denk en als ik gewoon bezig ben voel ik helemaal niets. Zoals ik al zei: ik ben een stresskip en maak me vaak druk om niets 😅
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 20:02En dan ook nog wat extra stress ivm de vakantie… Relax en ga genieten van de vakantie
ReagerenEC19 augustus 2023 om 20:08Heb je helemaal gelijk in. Dank je, John. Dus niets om me zorgen over te maken?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 20:10Als je er verder geen last van hebt zou ik dat inderdaad niet doen
ReagerenEC19 augustus 2023 om 20:12Oké, hartstikke bedankt! Fijn weekend nog!
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 20:13Dank je. Ook voor jou en een hele fijne vakantie
Reageren