- Ronja29 maart 2020 om 23:03
Hoi allemaal,
ik heb nu een aantal dagen dat ik steeds slijm van mn neus mn keel in voel lopen. Ik ken dit gevoel wel van een verkoudheid maar nu is het punt, ik ben eigenlijk niet echt verkouden.. Ietsje snotterig maar kan nog normaal ademen/ruiken/etc. Terwijl ik dit normaal alleen heb als t super vast zit enzo. Verder steeds wat hoofdpijn maar ook veel stress(ptss) dus daar kan dat ook aan liggen. Ook zijn mn holtes wat gevoelig.
Opzich geen klachten waar ik me mega zorgen over maak maar ik vind het zo gek dat ik eigenlijk helemaal niet echt snotterig ben maar t wel in mn keel voel Lopen. Ik vind het vooral mega irritant en vraag me af hoe het kan en of ik er iets aan kan doen. Kun je een bijholte ontsteking hebben zonder echt verkouden te zijn geweest? ik wil niet de dokter bellen want ja die zullen het druk genoeg hebben met corona enzo.iemand een idee of je bijholte ontsteking kan hebben zonder echt verkouden te zijn geweest, of wat dit anders is en wat er aan te doen is want t is mega irritant en mn keel gaat wat irriteren ervan.
Groetjes