- Esmee22 februari 2020 om 17:52
Hallo, ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen dus doe het onder deze topic.
3 weken terug heb ik de groep gehad en had ik 1 opgezette lymfeklier. Nu heb ik sinds een paar dagen een verkoudheid opgelopen van een gezinslid maar nu heb ik 3 opgezette lymfeklieren! 1 aan de linkerkant en 2 aan de rechter. Is dit normaal of is dit wat erger? Ik heb hypochondrie en dus denk gelijk aan een kanker. Ik wil liever niet gaan googlen want ik had eigenlijk mijn lymfeklier angst onder controle.
Groetjes,
Esmee
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 februari 2020 om 18:30als je de griep hebt gehad en daarna meteen een verkoudheid is dat toch een normaal verschijnsel. Juist een goed verschijnsel, want het betelend dat je afweersysteem volop aan het werk is om de verkoudheid op te ruimen.
ReagerenEsmee22 februari 2020 om 18:35De klier die was opgezet van de griep was al weg, maar die is nu weer groot plus nu 2 aan de andere kant. Ik maakte me een beetje zorgen want ik dacht dat het niet goed was dat er aan beide kanten van je hals tegelijk opgezet zijn. Dit is dus normaal en niets kwaadaardigs?
ReagerenJohn (moderator)
22 februari 2020 om 18:52dat is dus heel normaal
ReagerenEsmee22 februari 2020 om 18:54Dank u 🙂
Reageren