- Aa19 februari 2020 om 12:30
Beste, ik heb heel lang oorpijn gehad met hoofdpijn. Vorige week vrijdag na kno arts geweest. Rechteroor een beetje vocht gezien. Maar had wel gedruppeld met olijf olie paar dagen voor de afspraak. We zijn een weekje verder (moest neusdruppels blijven gebruiken) en heb erge last van oorsuizen aan een kant en een drukkende hoofdpijn. Ik kan amper slapen door oorsuizen. Ik ben ook erg hypochonder en ik las net dat een hersentumor zulke symptonen heeft. Ik heb het gevoel dat de vocht wat de arts gezien heeft olijf olie is. Dat was ik namelijk vergeten te zeggen tegen de arts. Is dit allemaal wat ik heb psygisch omdat ik hypochonder ben? Kan dit zo erg uit de hand lopen? Ik maak me erg zorgen op dit moment
6 reactiesReagerenAa19 februari 2020 om 13:37Vocht achter het trommelvlies gezien** verbetering
ReagerenJohn (moderator)
19 februari 2020 om 16:28De olijfolie zal wel uit het oor zijn geweest als dat een een paar dagen voor de afspraak was. Er zal waarschijnlijk wat vocht achter het trommelvlies zitten waardoor je het suizen hebt. Met een hersentumor heeft dat niets te maken
ReagerenAaa19 februari 2020 om 17:59Ook moet ik een gehoortest doen over 5 weken. Heeft dat dan ook daar niet mee te maken?
ReagerenJohn (moderator)
19 februari 2020 om 18:08Nee hoor.
Reagerenaaa20 februari 2020 om 22:41Bedankt voor uw antwoord. Ik heb sinds vorige week donderdag last van oorsuizen. Hoelang kan dit eigenlijk duren? Ik ben bang dat dit niet weg zal gaan. Heb dit al precies een week
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2020 om 22:59Dat kan wel een tijdje duren
Reageren