- Peter8910 januari 2020 om 10:40
Goedemorgen,
Sinds twee weken heb ik een fluittoon in mijn linkeroor. Ik ben de afgelopen weken niet opengesteld aan harde muziek. Ik ben naar de huisarts geweest en die zei dat beide oren helemaal dicht zaten met oorsmeer.
Vandaag heb ik mijn oren laten uitspuiten. Nu eenmaal thuis hoor ik de fluittoon nog steeds. Kan het zijn dat het oor nog tijd nodig heeft voordat de fluit verdwijnt?
Mijn trommelvlies is nagekeken en daar zat geen enkele beschadiging op.
Alvast bedankt!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2020 om 11:26Het kan best nog even duren.
ReagerenPeter8910 januari 2020 om 11:33Bedankt voor de reactie.
Voor mijn nieuwsgierigheid. Hoe kan het dat de fluit niet direct weg gaat na het uitspuiten?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2020 om 12:05Er is toch wat druk op het trommelvlies geweest. Eerst door het oorsmeer en daarna door het uitspuiten. Dat herstelt dat even.
Reageren
Als de piep er na het weekend nog steeds is, moet je wel even terug naar de huisartsFTP10 januari 2020 om 16:51Ik heb dat ook eens gehad. Na het uitspuiten van mijn oor had ik plots pijn en een fluittoon. Bleek dat er een ontsteking op zat. Het zou dus kunnen dat je door het uitspuiten een kleine ontsteking hebt opgelopen.
ReagerenPeter8910 januari 2020 om 20:00Hoi FTP,
Reageren
Ik ging juist naar de huisarts omdat ik een fluittoon in mijn oor heb. Toen zag de huisarts dat mijn oren helemaal dicht zaten. Nu zijn ze dus uitgespoten maar de fluit is er helaas ook nog..FTP10 januari 2020 om 21:59Zoals John zegt zou ik het nog een paar dagen aankijken en dan eens terug gaan naar de huisarts. Misschien is je trommelvlies wat geïrriteerd door het oorsmeer dat vast zat. Het kan wel even duren voor dat herstelt.
Reageren