Zoeken Vraag het forum

witte propjes achter in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mandarijntje

Ik heb vaak last van witte propjes achter in mijn keel, ze zitten in die twee openingetjes achterin je keel links en rechts, ik denk dat het iets met de amandelen te maken heeft. Ze ruiken erg vies en zijn moeilijk te verwijderen zonder al teveel kokhalzen en gegorgel. Als ze zijn verwijderd zijn ze meestal terug binnen een week en ik vind het nogal onsmakelijk ruiken! Ook heb ik wel eens ‘jeuk aan mijn keel’ van binnenuit. Nog vreemder is, ik heb momenten dat ik aan de rechterkant achterin mijn keel een soort van jeuk heb, wat samenloopt met een plekje bij mijn neus wat dan ook enorm jeukt! zo vreemd!
    Ik ben al eens geopereerd aan mijn neusamandelen omdat ik zong toendertijd maar ik denk dat ik nu misschien mijn keelamandelen ook moet laten nakijken? Is iemand bekend met deze problemen?
    Ik hoop dat iemand weet wat het is, wil er graag iets aan doen!

1 reactie
    Reageren
    Anne

Ik denk dat het inderdaad je amandelen zijn die continu ontstoken zijn. Ik heb hetzelfde gehad. Het witte is etter dat uit de amandelen komt. Ik heb er jaren last van gehad maar onlangs zijn ze verwijderd.

Reageren
Reageer op: witte propjes achter in keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.